Okej ska gå!

Usch, vill inte behöva gå till doktorn! Men måste väl.. Fick sådär ont idag igen, måste vara något i maten jag inte tål. Aja får väl gå dit på tisdag om man får en tid, har fått ett ultimatum från Anne: Antingen går jag till Farbror doktorn eller så ger hon ut min mail t folk som jag inte vill ska ha den :)
Så Anne jag lovar, jag ska gå!

Annars har allt vart okej, va ju trist att jag missa att gå ut o käka med Elin o Kashal.. Men ska ju inte jobba inatt heller då. Mår väl bra till imorrn bitti!

Inatt drömde jag en massa skumma saker.. Ojojoj, måste faktiskt kolla upp om de verkligen var en dröm för samtalen jag hade på msn var så verkliga!! Läskigt de där.. Därför känns det inte som jag hann sova mkt inatt, o var verkligen dödstrött när jag vakna.. Hm kanske inte drömde då...

Va ju då med Anne på midnattsmässan inatt, va la trevligt. Varmt som i en bastu bara o ingen sittplats! Men nu har man gjort de..

Idag va jag grymt trött mest, kollat på en massa disneyfilmer :) Anastacia (somna dock ett tag), Mulan 2 (va dock o duscha mitt i den) o Björnbröder (somna också, men bara 5 minuter typ..). Annars gjorde man väl inte så mycket... Scanna in lite bilder på mig själv som liten, insåg att jag nog va en liten linslus redan som barn!
Linda 1år 
Jag som 1-åring!

Va här, inte där!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback