Nope, har fortfarande inte fått den!

Dan före dan.. eller nu är ju klockan över 12 så det är faktiskt julafton. Har fortfarande inte insett att de är jul, men men kanske kommer imorrn :)

Köpte sista julklappen idag, eller bröderna M har jag kvar. Men jag ska ju inte upp till dem förrän efter jul så de får dem då, o därför behöver jag inte ha dem förrän då :)

Jobba lite idag då, hehe va gött. De har haft hur mkt som helst o göra på lunchen, men när jag kom dog de.. Hade de hur soft som helst. Sen hade vi fått en bautakorg med massa godis o frukt som vi moffa i oss :P Iofs så frös jag nästan ihjäl, frysen var ju en katastrof så jag o Gustaf skulle fixa den. Hehe bara att jag gick runt utan jacka, man är väl stålkvinnan ;)

Efter jobbet kom Anne. Vad handikappad man är utan mobil förresten! Hade råkat glömma den hemma o kom då på hur mkt jag skulle behövt den. Vi drog upp till Lösa Förbindelser, vattna lite blommor o fixa med posten + hämta ett pass! Lägenheten stod kvar o allt va lugnt..

Drog o handla lite julmys, must, twister o skum.. Sandra o Fredrik kom förbi mig med lussekatter o peppisar. Satt o spela lite kort, Uno o Plump. Hehe skoj måste jag säga, inte spelat de sen jag va liten.va så skoj att  vi tänkte ha Plumpturnering snart hehe.

Hm nu är de julafton o ne känns som vilken dag som helst :) Intressant de här med att fira jul i Sverige, så sällan jag gjort de. Har väl sett Kalle Anka o Karl-Bertil Jonsson 5-6 ggr kanskeo tycker fortfarande att de är lite exotiskt faktiskt. Hm vad är de mer alla alltid snackar om?
Hm, kan ni inte berätta va ni gör en typisk julafton?

So a damn good christmas to you too som min kusin kläckte de!

Klart jag blev glad... förstår inte ens att du fråga mig den frågan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback