Ne dagen bara försvann förbi...

Idag gjorde jag inte mycket...

Vakna ju då vid 12, fast de tycker jga inte va så sent om man tänker på när jag gick o la mig..

Måste väl iofs först skriva om att vi egentligen började kvällen innan vi kom hem till mig igår, hm Fredrik var så snäll o visa oss en liten film hemma på sin dator. Uss uss var inte så trevligt!!

Va nere på jobbet o fixa lite inför lördagen, ska iofs fixa klart det på fredag.. Synd bara att de inte blev nån reklam, aja...

Fasiken va jag inte har nåt o skriva idag, inte hänt nåt! Förutom att jag lämnat tillbaka filmerna 20 minuter för sent. Hm, råka missa dom lite. Men de va så lugnt så, de va inga problem...

Vi ska på bio på fredag, King Kong... Hehe bli lite inspirerad inför lördagen hoho.. Riktig jädra mastodont film, 3 timmar. Va länge sen som filmer va så långa, fanns en tid när dom va de allihopa... Fast gänget ska gå på två olika föreställningar. J o A på tidiga o vi andra på sena.

Hehe på tall om King Kong, va tycker ni om BKs  reklam för KK-burgaren? Va jag skratta åt den.. mosad av en burgare!

På tisdag ska jag julshoppa med Fredrik, såå skoj :)

Nu verkar nyår va på gång lite, vi e 5 styckna som har lite samma mål. Käka o umgås. Trerätters är ett måste, skagentoast t förätt. Vill iaf jag ha, hoppas jag får med de andra också :) Är det några fler som är med på en skagen? Varmrätt då, potatisgratäng är gott...

Fan vad allt bara blev fel...♥


Kommentarer
Postat av: Maat-Moomin

jag e me på skagen! o potatisgratäng e gott...nån form av djur till det va?

2005-12-15 @ 06:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback