Man ska ha dildo... tralalalalalalala...

Ah vilken trevlig kväll, vi blev 13 personer till slut. O det shoppades en del..
Även jag köpte på mig några grejer, ska bli såååå skoj när man får dem! Längtar redan, men det dröjer ett par veckor :( Va skoj att sitta o klämma, känna, lukta o smaka. Blev en del skratt!
Men det var en hellyckad kväll o jag fick en premie på köpet :P
Men jag är ju då som många vet en stor förespråkare för sexleksaker, tycker att det är så skoj! Alla tjejer borde ha en dildo o alla killar får iofs också gärna ha en. Om inte annat kan man använda dem tillsammans. Sen behöver inte sexleksaker bara vara dildos, finns så mycket mer. Glidmedel, ringar o så vidare...

Annars har det inte hänt mycket idag. Blir IKEA imorrn istället..

Sen måste jag verkligen leta grejer till Kinkyfesten.. Men jag har lite ideér iaf, ska bli skoj :P Hm, så jag måste kolla lite efter en röd bh imorrn, haha får dra med mig Naman på de.. Han får ta det helt enkelt ;)

Just nu har mitt huvud många tankar i det....

Kom lite tidigare ikväll tack, vi ska sova också!♥

Ps vilket öststatsväder de vart idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback