Kan man få båten att ta ett extra varv om man lägger till?

Har kommit på att när jag inte har så mycket att göra den närmaste tiden så blir jag mer rastlös. Jag klättrar redan på väggarna första minuten. Nu är det lite så, fram till jul har jag inte så mycket planerat. Tror jag.. Är ju tvärtom egentligen när man egentligen tänker efter.

Imorrn ska jag på fotvård, hm känns inte riktigt som min grej eftersom jag tycker fötter är ganska äckliga. Men fick det i julklapp av mamma.. förra året :) Sen på natten ska Hanna komma hit, vi ska ha uppesittarnatt. Sitta hela natten o kolla film, planerna är att se Sagan om Ringen (första iaf), Star Wars (4an, 5an o 6an), Monster o sen får vi se.. Hehe undrar om man pallar att va vaken :)

O nej, nu tappa jag ut hela min påse med Ahlgrens bilar i soffan, hm kommer jag hitta bilar i flera år framåt haha...

Idag har jag inte gjort så mycket, träffa Kashal o fika, gick runt på stan o ragga folk att jobba under julen. Kashal hade ett förslag som jag vet att en viss person inte kommer gilla, tycker redan jag jobbar för mkt. Idén går ut på att jag under 18 timmar ska jobba 14-15 utav dem.. Kan ju tillägga att tiden gäller mellan 24 på juldagsnatten till kl 18 på annan dagen. Får se hur jag gör... Hihi vil ju inte ha upprörd person efter mig ;) ...Eller vill jag ;)

Dagens bästa: En person, inga namn nämnda men hon börjar på K o slutar på ashal, kläckte denna. Hon satt o höll i en biljett på en gratis kryssning  till Mariahamn, 24-timmars, då säger hon "Hm om man lägger till lite extra tror du man kan få vara borta lite längre då?".. Hehe visst sötis, då kan båten köra runt nån ö där ute i skärgården några varv extra :P

Visst ja, lite korrigering från igår. Gubben som ville kramas hette inte Gunnar utan Göran. Tack Sanna för minnesuppfriskningen :)

Ne nu ska jag rädda min oboymugg från Eddie, vill ju inte att han ska få smak för Oboy. Räcker med en oboyoholic i familjen ;) O så ska jag lära mig vad killar egentligen menar när de säger en sak men eg menar en annan sak, för det står i senaste Cosmo ;)

Pussar gärna dig :p♥

Kommentarer
Postat av: Moomin

Nu hade nu väl lite bråttom... :(

2005-12-13 @ 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback