Jag ska bara..

Haha Linda måste vara den mest oeffektiva människan som existerar på denna jord! Vakna va telefonen imorse, hm har ju faktiskt inte blivit väckt av telefonen alls denna vecka. Mycket konstigt!

Idag ringde den dock, fast jag kände inte igen numret så jag orka inte svara. man låter ju inte alltför bra när man precis sovit..

Gick upp iaf, tänkte att de kanske e ba för att få mig att vända tillbaka dygnet lite...

Hade ju tänkt att jag skulle va lite duktig också o ta tag i disken, den är stoooooor nu! Men de är så tråkigt. O den blir ju inte mindre av sig sjlv, tvärtom!

Ne nu sk ajag fixa mig iordning för min busy dag ;) Är hungig som en gris men det är väl de man ska va när man ska iväg o luncha?

Åh måste posta en grej också har glömt det hela veckan hoho! Hm okej Linda nu tar vi tag i oss själva o sätter fart.. Mm jag ska bara..

Ångra inget du gjort utan de du inte gör...♥

PS har insett att det finns ännu fler som har träffats via nätet! Måååååånga är det allt. Kanske inte är så annorlunda än va jag tror då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback