Jag kan bara jag vill ;)

Imorse visste jag att jag skulle bli väckt.. kl 10, men de betyder ju inte att jag va mindre trött :P Idag skulle det städas o diskas lite, hm julfint heter de.. Jojo, de är så julfint så haha
Gick inte så bra att diska, känns som de slutade med att jag hade vattenkrig med mig själv! Råka hälla ut en massa vatten över mig själv haha.

Nu har jag dammsugit också o nästan klar med badrummet! Ojojoj Linda är duktig hon.. Haha...

Duschat har jag gjort, så nu är de bara på med kläder lite smink.. Hinna till en butik innan jobbet! Åh inte sugen på att jobba nu.. Men men är bara 4 timmar, hm hungrig är jag också..

Efter jobbet kommer Anne ska vi ha lite julmys ikväll.. Sandra o Fredrik kommer nog också över, äta peppisar o dricka glögg. En o annan skumtomte kan det nog också bli. Hm kanske skulle spela lite spel?
Aja nu måste jag springa iväg..

Mina tankar förvirrar mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback