Jag gillar stoooora saker!

Idag va jag seg när jag skulle ner till stan, träffa Elin o Fredrik. Vi var hungriga o gick till Steve's o tog oss en bagel. Mumselimums! Sen gick ju då jag o Fredrik på stan igen, va vi handlade avslöjar jag inte här. Vill ju inte att alla nyfikna ögon ska läsa de :P

In till jobbet då, verkar som varje mun i hela Lkpg skulle mättas :) Fick ett sånt där otrevligt samtal också, där jag fick en utskällning. Men tror jag fixa de, tanten verka nöjd när jag la på. Annars gick det väl helt okej.. Förutom att jag o Fredrik stod o störde oss på en låt som kom. Är ju bra julmusik som spelas nu o det känns som de har typ 15 låtar som går om hela tiden! Tröttnar snabbt. Iaf den som vi störde oss på, men iofs gick o sjöng på hela kvällen hade värdens sämsta rim! Men refrängen var typ AJ AJ AJ.. Fast engelskans I, I, I då.. Hehe kom in o lyssna med oss vetja ;)

Efter jobbet åkte jag o Fredrik hem till Jimmy. Var meningen att jag skulle julmysa med Hanna idag, men det blev lite ändrade planer. Hemma hos Jimmy satt vi o spela tv-spel. Resident evil 4. Haha gick väl sådär för mig, hade lite svårt att hålla kvar vapnet när jag skulle skjuta, haha fast jag råka ta fram ett extremvapen en gång o skjuta en på miniavstånd. Hehe jag gillar stooora saker ;)

Sen kom jag hem o satt o hade det ganska skoj! Hehe uppe sent som vanligt, fast ikväll vet jag varför.. Sitter o skriver julkort. Sorry Anne o Johan så vuxen att jag skickar vanliga julkort. Men tänkte att skickar jag iaf e-julkort så kanske jag kan få ett halvt vuxenpoäng ;)

Haha på tal om vuxenpoäng, Lina E blev lite orolig för mina framtida barns jular när jag kläckte hur jag avskydde julmat. Jag försökte förklara att det är klart att jag skulle se till att mina framtida barn skulle få sin julmat, har sagt att jag ska bli mer julig när jag får familj ju! Hon var inte helt övertygad utan fick mig att lova att blev det ingen skinka hemma hos mig så var jag tvungen att komma hem till henne med mina barn. Så min framtida man, vet du att julen i framtiden kanske ska firas hos Lina då ;)

Förresten har jag en liten fundering om snön, alltså varje gång de har snöat kommer de fina skyltarna varning för ras upp... O en massa gubbar måste röja på taken, alltså vad jobbigt. Jag menar finns det ingen annan lösning på de hela, kan ju inte komma som en nyhet att de kan komma snö under vintern här? Samma sak med bussarna ibland, kommer det massa snö blir det en massa förseningar.. Hm är det bara jag som inte blir förvånad av att de kan komma snö?Aja jag hoppas iaf på mer snö, denna snö som finns nu är bara brun o ful! Saknar de helvita jularna hos mormor :(

All I want for christmas is youuuu... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback