Jag fixade det inte...

Sorry Fredrik jag palla inte att gå upp till klockan 10, hade jag verkligen behövt de så hade jag gjort det men nu kan vi lika gärna göra det imorrn eller på fredag... :)
o sen var jag ganska trött på att gå på stan också!

Sov iofs inte så sent, kära Hanna tyckte att en telefonväckning var på sin plats.. Tack kära vän :P

Igår när jag o Fredrik va på stan så avslutade vi det hela med en julmust på Åhléns, hamna vid en massa småbarnsföräldrar. Vid ett bord satt det 3 kvinnor med en unge o vid det andra 3 andra med varsitt spädbarn. Insåg ganska snabbt att deras samtal kretsade kring barnen hela tiden. Vid bordet med en unge så var det maten, vällingen var ju för varm. Plus då att ungen välte adventsstaken så den gick sönder hehe. Vid andra bordet var det "att föda" som var ämnet, nån hade lagt 33 timmar (holy shit!) o nån kortare. Satt o fundera på om det är ämnet barn som kommer kretsa runt omkring en hela tiden när man får ett?
Vid vårt bord diskuterades det jobb, julklappar o skola mest tror jag.. O lite fest o kärlek haha.
Intressant fenomen iaf :)

Ne jag håller mig nog till att diskuetera katt på sin höjd hehe. Blir iofs mest med Hanna, delar historier o leksakstips hoho. Fast iofs så beter sig ju Eddie ibland mer som en hund så... Jag skojar inte, det är verkligen så. Kan ha o göra med att det var en hund som tog hand om honom lite när hans mamma dog..

Ne man kanske skulle ta tag i sig själv lite, äta lunch o gå till jobbet... Visst ja lova mamma att följa med o handla lite sen, hon ringer nog. Sen domkyrkan o tillslut Narnia. Hm undrar om alla i gänget kommer ihåg att de är ikväll, kanske skulle kolla upp vilken tid man ska träffas. Hur många är vi? 7?

Tekniken är dum!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback