Jag är inte hypokondriker! Tvärtom

Usch vilken dag... först att gå upp 7 på morgonen efter typ 4 timmars sömn o sen nära på at blåsa bort på vägen. Aja kom dit i hade de ganska soft, Elin kom vid 9 o vi snacka medan vi fixade. Jag yra mest, gick o vänta på varorna som var sena. När de väl kom fick jga en chock, oj va mkt grejer.. 6 pall! Vart skulle jag få in dem, helst frysen den va ju redan full. Aja tapper som man är så börjar man där o kånka med trucken, inser snabbt att detta funkar inte. Får hjälp av Elin o lyckas få in en pall i frysen, efter att fått organisera om. Men nästa pall då tar det stopp, den fastar mellan Backroom o Hissen, totalt fast! Elin o jag stod o kämpa men sket i det till slut, o ringde Kostas tyckte han kunde fixa de. Va han som beställt så mycket :D

Han pyssla med det o jag fixa de sista, öppnade o plocka..  Va lugnt första timmen. Sen börja det! Oj vad mycket folk. Är folk så reakåta? Aja tiden gick fort, det jobbiga vad att jag inte hann ta rast :( Var väääääldigt hungrig när jag sluta 16.30. Eller då hade det nästan gått över, men de va lite jobbigt att jobba mellan 08.00 o 16.30 utan rast. Men nu är jag ledig massa dagar :)

Sen vart jag sur när jag ringde Vårdcentralen, tanten tyckte det verkade onödigt att jag skulle få en undersökning. Hon gav mig diagnosen magkatarr o föreslog en medicin om de e jobbigt.. Men va fan tror hon att jag käkar piller utan att veta om jagverkligen har det?? O förresten så tror jag henne inte! För hon jag snacka med första ggn sa nåt helt annat. O jag har inga sura uppstötningar, gaah blir så sur! Jädra byråkrati! va samma sak när jag bodde i Ryd, då gick jag förbi för att beställa en tid men de fick jag inte utan va tvungen att gå hem för att ringa o få en tid en kvart senare o gå tillbaka.. gaah jättehärligt när man har 39 grader feber! Jag är inte hypokondrisk vill bara inte få ett anfall till o sen har jag lovat folk att kolla upp de ordentligt. Efter lite tjat så sa hon att jag kunde gå dit imorrn för att ta en nummerlapp o sätta mig i en akutkö, oj va skoj! precis va jag känner för.. NOT!

Men nu har jag äntligen fått mitt skumbad jag längtat efter hela dagen :D Så jag e lite gladare...

Jag som hade funderingar om leopardfärgade underkläder men får ta dessa funderingar om dem en annan dag! Vad tycker ni om såna?

Så söt...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback