Inte tantigt, porrigt!

Ah vad skoj det va på Ikano, o jag blev mkt nöjd med mina inköp! Hehe Naman följde så snällt med... När jag fråga om det inte såg tantigt ut med spetsunderkläder sa han, ne ser porrigt ut! Håller ni med?
Blev mycket fina röda spetsunderkläder bh, trosa o strumpebandshållare :P Och så stay ups till det.. Över det ska jag ha ett svart linne o en svart minikjol.. Är det kinky?! :)
O en tomteluva på huvet de får man inte glömma... Ah måste prova alltihop, men jag känner mig mkt nöjd med mina inköp! Längtar till lördag...

Sen bytte jag tid med Fredrik också så jag slutar 16 istället för 17, så jag hinner fixa mig iordning... O Sannis har lovat att platta mitt hår :)

Annars köpte jag äntligen persiennen till fönstret över min säng, måste bara få upp de. Måste hitta nån vänlig skäl som kan hjälpa mig med det...

Susanne ringde, behövde nån som kunde jobba 17-20 idag.. Så man ställde ju upp då. Va iofs bara trevliga pojkar som jobba, Fredrik, Daniel o Jimmy kan man ha det mysigare ;)

Borde jag plugga, iofs hinner jag göra det imorrn.. Så vi får se hur de blir ikväll, men jag borde göra de ikväll! Mm ska jag göra, duktig Linda!

Blev precis inbjuden till kollektivet Lösa förbindelser (hehe) på lussekatter, men ne jag måste plugga.. Gah sista racet innan jullovet :P

Åh julen, börjar känna den komma närmare nu. Men jag e mer sugen på julen runt omkring, inte massa paketköpande o sånt! Ska nog jobba en del runt jul, är ju som sagt inte världens mest juliga person!

Hm e hungrig, måste ta mig en macka.. Har ingen mjölk hemma :( Hann juinte handla de eftersom jag jobba istället.

Håååångla!!

You have been gone a long time from me now...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback