Inatt hjälper ni mig!

Okej, måste erkänna att jag verkligen är sjuuuuukt trött! Somna vid halv 4 tror jag o gick upp halv 9. Fixa mig iordning i en dvala för att 20 minuter innan jag ska iväg få reda på att de är flyttat pga sjukdom, gaaah what to do?! Kan ju inte gå o lägga mig igen, har ju kläder, smink o linser i. Blir ju en process bara att göra sig sovklar o så ska man göra iordning sig igen, ne fick sitta o tjura lite istället!
Ska till jobbet kl12, hänga där ett par timmar. Hm borde nog äta innan dess...

Igår var jag hos Lina, hon är så härlig den tjejen. Dömmer ingen för nåt! Ger folk en ärlig chans o ser inte bara de uppenbara detaljerna. Känns så bra att prata med dig, för man får ärliga svar o uttänkta. Tycker så mycket om dig min tänkarvän...

När jag gick hem igår var det kallt, men så vackert. Stjärnorna var hur vackra o fina som helst, blev lite lycklig sådär...

Men nu tillbaka till att tycka synd om mig själv, när jag vakna så förutom att va trött så var det ju kallt. Är fortfarande snorkallt, tänk att få ligga under det varma täcket istället? O så är jag hungrig! Men pleeeeeeaaaase kan inte nån få mig att gå o lägga mig skapligt ikväll? Så jag kan vakna imorrn o känna mig utvilad.. Går ju o lägger mig sent men sover ju inte sent = en aptrött Linda gör entré varje morgon!

Nu har jag iaf ätit lite lunch :) Ska till jobbet nu! Sååå skoj, hm NOT!

Kan man va kär i kärleken? Eller är det alltid personen bakom?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback