Hur kan man gå så mycket? AJ!

Igår kom det snö, väldigt mycket snö. Det var vitt! Jag blev så lycklig, vid snöfall blir jag som ett barn på nytt... Ville så gärna ut i snön o ha snöbollskrig o rulla en snögubbe. När jag då vakna imorse (måste säga att jag gick o la mig lite bättre igår än vanligt :P) o kolla ut var det fortfarande vitt :D

Idag skulle det då handlas julklappar med Fredrik, i många många timmar enligt mig.. Är ju inget shoppingfreak sådär o hade svårt att förstå att Fredrik tyckte att 5 timmar kunde bli för lite! Gaah fem timmar... Men men hitta mammas julklapp iaf. Måste dock berätta om en otroligt jobbig försäljare på TwilFit, trodde hon skämta eller nåt. Hon störde oss hela tiden tyckte vi skulle kolla på de o sen de.. Hm när jag shoppar vill jag kolla i min egen tack o sen fråga om jag behöver hjälp!

Förresten idag va jag på intervjun, gick bra tror jag :) Får se, förväntar mig inte så mkt!

Aja sen när jag gått klart med Fredrik va jag på stan med Lina, stan hade ju öppet sent så vi hann med en vända till på stan. Ojojoj hann ju se Agnes också, vilken lycka.. Haha Anne blev du lite avis va ;)
Hitta iaf både Annes o Fredriks julklapp också :)

Iofs har jag lovat att följa med Fredrik på stan igen imorrn, kl 10 (!) på morgonen.. Ojoj jag måste va världens bästa julklappsshoppare ;)

Hm annars har det inte hänt så mycket, va mer kan man begära 8 timmars knallades på fötterna. Ajaj, o jag som inte ens tycker shopping e så skoj!

Mina dagar e så inbokade, imorrn hjälpa Fredrik med det sista då, sen jobba lite, sen träffa Hanna o gå på julkonsert i domkyrkan. Inte kanske mitt place men ska ju lyssna på Anne, så ala som kan kom dit kl 19 så sjunger vi julsånger ihop ;) O sen e det då dags för Narnia... Såg att nästan hela salongen är fylld, gött! Hm undrar hur lång den är?!

Tråkigt :( ♥

ps hoppas du vågar snart igen ;)
ps2 har gått o vart sugen på glögg länge nu o idag köpte jag mig en flaska, vit brunnebyglögg. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback