Hörru inatt får du se upp ;)

Jaja nu var det kväll.. dagen försvann med först då lite shopping med Lina. Hitta en skitfin korsett t henne, jag vill också ha...Måste nästan kolla efter en till mig med, så snygg! Har redan gått o dreglat lite efter en korsett innan!

Sen jobba jag då, tiden gick väldigt fort. Folk folk o så lite folk! Haha o jag har vart så trevlig att jag nästan spyr...  Va me Eddie till mamma också, o nu kommer jag precis från en välbehövlig dusch! Hm iofs stinker jag kräm :( Aja får smörja in mig med nån bra bodylotion så ska de nog blir bra :)

Åh skulle vilja ha en timme till, men snart kommer det folk hit o jag borde nog få på mig lite kläder tror jag hehe.. Så kinky behöver jag inte va att jag ska leka näcken ;)

Är lite skönt att de bara ska va hemma fest, kommr man hem skapligt fast man ändå har festat klart! Undrar va kollektivets grannar kommer gilla festen, hehe typ 50 pers som festar järnet... Hehe inte mina grannar så det ska bara bli skoj!

Ne nu kan jag inte sitta ner o ta det lugnt längre, på med stay ups, strumpebandshållare, minijol, handlar o jag vet inte vad.. Hm mycket knäppen hit o dit.. Avancerat stuff!

Inatt vill jag ha dig, det bara är så!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback