Hm ni är så tidiga!

Julafton... Hm soft dag! Fast jag måste påminna mig själv om att det är det hela tiden.

Precis delat ut julklapparna, fick helt okej saker är nöjd.
Träningskort på presentkort på Stadium, så nu har jag inget o skylla på ;) Sen fick jag lite annat också, hehe Fredrik man tackar så mycket, ska vi sudoka ihop snart eller :P  En spargris, hm jo det kan behövas jag har alltid en massa mynt i fickan jag inte vet vart jag ska lägga.. En grym vas från Anne, fast jag tvivlar ¨på att jag kommer ha blommor i den hehe.. Fast den va snygg som dekoration!

Vad har jag annars gjort idag? Hm vakna väl som vanligt, o jo lite trött var man.. Gick upp o åt en lussekatt. Tyckte de var en passande julaftonfrukost :D Slog in de sista julklapparna o drog till mamma.. Sån där traditionell julfika. Älskar verkligen de finska julstjärnorna, är så grymt goda! O sen lussekatter då o en lhc-puck.. Jorå funka la!

När det är jul o jag är hemma i Sverige så kollar jag alltid en massa på Disney, satt o kolla på Dumbo på Disneychannel o sen gamla Kalle o hans vänner. Hm är väl kanske 6 gången jag ser det i mitt liv... Sen skulle det då ätas julmat.. Jodå hitta väl lite grejer jag gilla, brysselkål, ägghalvor, potatisgratäng typ...

Snackade med Anne för ett tag sen o insåg att mina vanor när man delar ut julklappar är ganska sent på kvällen. Typ runt 20 kanske. Anne sa, plus att jag hört runt lite, att här i Sverige är det vanligare tidigare typ efter Kalle..

Åt precis en marsipangris, gott! Ska iväg om en timme, till körka. Midnattsmässa.. Fast trodde den skulle börja då vid midnatt, men nope den börjar kl 23.. Haha är ju så jag att hänga i kyrkan, aja lite tradition så.. Hm undrar om man ska hinna äta mera idag? SÅ mkt jag ätit idag har jag nog inte ätit på hela veckan ;) O jag har nog ändå ätit hälften så mycket än vad som brukar va vanligt på julen hoho..

Ne nu ska jag hitta ännu mera julgodis o choklad :P

GOD JUL!

Julpuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback