Har jag gjort allt nu? Ne finns en sak jag skulle vilja göra detta år...

Sådär ja, årets sista dag! Borde man vara stressad? Typ känna att det här måste jag ha fixat innan året är slut? Njae jag är mer, Linda se till o fixa denna dag.. De andra finns alltid kvar :P

Ska ner till stan nu, hm kommer väl vara djävulskt mycket folk på systemet eller vad tror ni? Kom på vad jag ska ha på mig iaf, hehe går hem till mamma o hämtar en grej :) Skulle till henne iaf o hänga med Plutten. Oj va länge sen jag träffa honom.. Torsdags morgon! Får busa lite extra med honom, han har nog saknat mig så jag kommer få en massa mys o gos  :D Fast han ska inte komma hem förrän imorrn, får se om han är rädd för fyrverkerier eller inte?!

Sen ska jag till Hanna o Tommy o ge dampbarnet mat... Länge sen jag såg henne, hoppas hon inte är kinkig. Hon o jag går väldigt bra ihop :) Sen till Anne o Johan. Anne ska fixa mitt hår, får se va det bir denna gång.. Nästa hållplats är Runkbullen, fixa käk äta det spela värsta spelet dricka skumpa osv..
Tolvslaget hade vi tänkt o va på stan, typ borggården eller vart det är iår...

Förresten, jag drömde läskiga saker inatt :( Om typer som följde efter mig! Kom o rädda mig!!!

Ja det är dig jag menar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback