Hannas hämnd går ut över mig haha

Haha Hann är för söt... Hon ringer ganska tidigt. Jag svarar (sover..), men min hemtelefon har som vanligt inga batterier (vet att jag är vldigt dålig på att ladda den), då kläcker Hanna " Okej, men då ringer jag om en halvtimme igen.."

Haha jag tror ju att hon vill nåt viktig när hon ringer så tidigt, när hon med 90 % säkerhet vet att jag sover. Okej, vad var då syftet med att ringa till mig den tiden. Jo hon ville bara väcka mig eftersom hon blivit väckt av telefonen. Tack för den Hanna, du tycker inte jag blir väckt av telefonen tillräckligt ofta. Varje morgon denna vecka kan ju tilläggas!

Sen skulle hon ju iofs säga att vi skulle träffas kl 18 ikväll för att hämta ut Narnia biljetterna, hm kunde hon ju iofs sagt när vi träffas nu snart.. Hehe som sagt, hon är söt hon!

Idag ska jag bara vara ledig, funderade på att gå in till jobbet o snacka om en grej. Men jag tror faktiskt jag hoppar de, får se...

Ska på stan med Hanna snart, sen ska jag klämma in en fika med Kashal också :) Sen ikväll ska vi på Lina Ps Lussekonsert kl 19. Har blivit som en tradition, julen känns lite juligare med den :)

Hm mamma ringde förut, borde klämt in henne också idag men det får vara. Ska träffa henne på söndag istället...

Aja, hm kommer bli sen som vanligt! Men mina stekta makaroner väntar haha

Du är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback