Han e en kaxig katt han

Jag fryser :(
Hoppas inte jag blir sjuk bara, vill verkligen inte de.. Blir ju så ynklig då...

Va o jobba sen igen, gick väl bra. Lugnt o så, men det var väldigt skönt att gå hem när jag gjorde. Fick dock väldigt dåligt samvete när Kashal ringde o inte mådde bra. Men ne jag orka faktiskt inte... De som är så jobbigt när det är ens vänner som frågar, för då känner jag mig extra skyldig när jag inte kan eller vill :(

Sen fick man ett sånt där iq-svar meddelande av Mamsen, hade visst sagt att jag skulle ringa henne efter att jag sluta jobba kl 16 o hade glömt de.. Va ju inget jag ville så därför glömde jag ju bort att ringa, o hon ville ju inget so why such a big deal? Aja, hm sa att jag skulle ringa på söndag hehe ska väl försöka att inte glömma de då :)

Eddie har upptäckt en ny skoj grej, att stå på tvn o boxas med personerna som visas.. Tycker han är skitskoj. Hehe små saker kan roa en del.. Sen har han ju iofs då upptäckt hur kul de att attackera min fina blomma jag fått av Naman. Hm den e lite sne o saknar en del blad. Hoppas han tröttnar snart för han vet att han gör fel! Som Hanna säger Eddie är inne i tonåren o ska kaxa upp sig!

Hm bilderna finns ju, varför hittar inte redigerngsprogramet dem?

Gah du får mig i detta tillstånd med flit din buse♥

Ps är jag så stark att folks kommentarer inte skulle röra mig i ryggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback