Hämnas dem?

Hm är jag den enda som tycker att de borde va förbjudet av folk att göra massa oväsen ifrån sig på söndagsmorgonen?
Vaknade med ett ryck av att det sprang hjorder av elefanter i trappuppgången och hackspettar arbetade sig in mot min lägenhet.. Hm okej så farligt var det kanske inte, men just då kändes det så. Jag var ju inte färdigsoven än ju! Undra va mina grannar pyssla me..

Hehe ville ge igen för att jag väsnas om nätterna eller ;)

Ikväll måste jag iaf sova skapligt, okej att jag först ska iväg kl 10 så man behöver ju inte överdriva sänggåendet, men jag måste iaf förbättra mig hehe...

Ringde mamma sen, hon va halvsjuk så hon skulle inte komma förbi. Lite skönt för då kan jag skjuta på disken några dagar till ;) Svårt för de där med julstressen, men jag lovade henne att gå o handla med henne på onsdag. Hehe vilka bekymmer man har, röstar fortfarande på pannkakor :D

Blev jag lite sugen på att gå ut en sväng, kanske borde ta mig en dusch o göra mig iordning, Klockan är ju iofs inte 15 än o jag har ju inte vaknat enligt vissa... Boho på dig! Hm stan har ju öppet en timme till, iofs så tar det ju en stund att göra sig iordning, får man inte tillräckligt med skönhetssömn får man spackla mera hehe..

Imponerad♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback