Haha... men det är ju kul!

Hehe idag va det skoj på jobbet... Eller iaf folket o händelser, vi garva en del :P
Sen att allt va slut va ju mindre kul, e så jädra pinsamt o säga att saker e slut. Iaf när de e många olika saker. Idag va det för tusan skandal, iofs lyckades vi lösa en del saker, men nån garlicdipp fick de klara sig utan. Iofs är väl bra då kan de pussas iad ;)  O att milkshaken inte funka va inte riktigt nåt vi kunde göra nåt åt.. Hehe iofs så tycker jag nog de va för kallt för milkshake idag :P

Men nu till roligare grejer..

Dagens citat av Kashal: Ja det är bajs, men det är kul!
Dagens andra citat (Hm Gustaf var det du eller jag som sa det?): Ur funktion pga bajs överallt!

Händelsen var kanske inte den roligaste, var nån j-vel som hade bajsat på sidan av toalettstolen, hur man nu lyckas med det??? Men då säger Kashal åt Ninni att komma o Ninni vill inte kolla o undrar om det är bajs, då kläcks första citatet.
Det andra var när jag skulle sätta upp en lapp om att den var ur funktion (ingen utav oss va sugen på at städa den just då), då spåna Gustaf o jag om vad jag skulle skriva haha..
Andra intressanta grejer som hände var ju att se chefen i sin söta tomteluva, helst när öronen stack ut!
Sen får jag väl be Gustaf om ursäkt lite, haha va inte riktigt meningen att försöka förstöra familjelyckan hehe ;)

Naman o Kashal myspyser!

När jag skulle dra hem så kom Fredrik o skulle börja jobba, han o jag ska ju shoppa julklappar imorrn, o så kläcker han att vi ska träffas tidigt typ 10 kanske. Jag kollar på honom som han sagt att månen är rosa o ser helt oförstående ut. Träffas 10? Både han o jag är ju inga morgonmänniskor, o hatar att gå upp tidigt. Han påstod att han måste ha massa tid för han börjar ju 17 på kvällen, o han hade ju inte köpt nån ännu. Hehe har inte jag heller, men fick honom att inse att 12 räckte :)
sen fick jag iofs det vanliga, okej men vi säger kl 12 då. Prick 12 inte tio eller kvart över :)

Förresten får ni gärna komma in o lyssna på julmusik hos oss, bara ni inte hänger för länge för de jör typ samma låtar hela tiden.. Jobbar man några timmar har man hört samma låtar ungefär 10 ggr! Men jag hade så trevligt, sjöng med o hade mig... :D

Sen har jag lite funderingar, varför förstår man sig inte på er? Eller rättare sagt ni förstår er kanske på oss? Aja, ibland mår man nog dåligt i onödan...

Ibland är man helt enkelt bara på...♥

Ps Dagens i-landsproblem, har tröttnat på låtarna i min mp3-spelare men glömmer ändra dom hela tiden, är ju så jobbigt!

Ps2 Hanna du är boorta? Vart är du?

Ps3 Sannis, underbar.. Miss jo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback