Förlåt...

Är inte stolt över mitt beteende igår, hade ingen rätt att vara som jag var.. förlåt!
Hoppas jag inte förstörde nåt... Tog ut det över dig, o det var inte så snällt. Vill ju bara en sak...

Gick o la mig försent igår också, vet inte varför... Tror ångesten gjorde att jag inte ville sova.

Vakna såklart av Eddie först, somna om o vakna av telefonen.. What else??! Naman som ville att jag skulle jobba, blir sur på mig själv att jag ens övervägde. Kunde ju inte, var tvungen att plugga...

Så det jag satt o gjorde idag, pluggade... Usch jag är verkligen skoltrött just, hoppas verkligen det går över... Men idag var sista föreläsningen, ska ha fördjupningsarbete nu :) Så inga mera föreläsningar för mig iår :) Valde att skriva om travestis/shemales sen. Vad de egentligen har för kön, kvinnor, män eller vad för nåt?

Eller föreläsning hade jag inte, utan seminarie. Vi satt o snacka om sexualiseringen i det offentliga rummet. Intressant, hehe klart det var jag som uppmärksammade att vi slutade en timme tidigare än vad läraren trodde ;) Men jag ville hem.. Eller hem gick jag inte, gick till kolletivet Lösa förbindelser! Vi gick o köpte godis, kakor o chips o moffa i oss framför tvn. Precis vad jag behövde.

Sen fick jag höra en massa skvaller om kogisar igen ;) Hehe festen på lördag ska bli intressant. Se huvet bakom namnen.. Akta er för PM bara :P

Är vi förlorade?♥

Ps tror min granne har sex just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback