Förföljd på T-centralen!

Home again...

Idag fick jag känna på hur det är att åka och storhandla, o då menar jag storhandla! Fyllde vagnen till bristningsgräns o gick väl åt 10 kassar o packa ner allt typ. Sa till syrran att hon var en sån som en själv hatar att hamna bakom i kassakön. Jag handla bara lite partygrejer inför imorrn.. Hehe va ni än säger ska ni ha hattar :P

Annars gjorde vi inte så mycket, diskutera igenom gårdagskvällen o natten o garva en del.. Hehe va folk hade raggat på vårat sällskap haha!! O de va inte killar på tjejer eller tvärtom utan åt alla håll o kanter!

Carmen laga middag idag, ölmarinerad kyckling. Grymt gott! Är tråkigt att vi kan samlas så sällan, blir väl varannat år typ..

Förresten så är jag tuff, de sa Max (syrrans äldsta grabb på 10 år) till mig igår. Vi satt o löste korsord på tunnelbanan då sa han Linda när det stod tuff :P

Sen åkte jag hem då. Va en läskig kille som följde efter mig på T-Centralen. Gick o lyssna på musik o trodde bara han skulle åt samma håll, men så börja han gå jättenära o börja ställa konstiga frågor. Jag gick omvägar runt folk men han kom efter, tillslut sa jag åt honom att dra o så gick jag in på Pressbyrån. Han stod o hängde utanför, men jag lyckades smyga förbi!

Om vårdcentralen är ett ställe man kan kolla på folk på så är tåget ett ställe man kan både lyssna o kolla på folk. Hade musik i öronen o mellan låtarna hör jag en man sitta o snacka i telefon om att han faktiskt tycker om män. Hehe trevligt för honom vet hela vagnen de :D Min sättetkamrat va en kille på typ 18 kanske, han verka lite nervös. Kunde inte sitta still utan skulle riva i tidningen o ha sig hela tiden haha.. På andra sidan gången satt en kille o halvsov med musik i öronen, bara de att han satt o mima med ganska livligt hela tiden. Tanten brevid honom verkade känna sig som en mormor bland oss "unga", för hon satt o skulle se hjälpsam ut hela tiden hehe...

Nu verkar nyår va under kontroll by the way... Gött!

Nyårspuss vill jag ha ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback