Får inte va sant...

Vad jag är trött...

Gick o la mig alldeles för sent, kunde inte somna eftersom Eddie hade fnatt där ett tag o sen drömde jag. Usch hoppas verkligen inte att det finns en uns av sanning i den drömmen :(

Klockan ringde kl 9, då var jag verkligen inte färdig soven, men det var bara att kliva upp. Hm fotvård, intressant. Varit på det en gång tidigare, lite läskigt sådär eftersom jag tycker fötter kan va ganska äckliga. Men jag intalade mig att hon ser såna hela dagarna o nog sätt värre än mina. Hon sa faktiskt att jag hade fina fötter :)

När jag ändå va på stan så kunde jag lika gärna hitta Tiinas julklapp, hon är en kluring! Iofs så diggar hon de mesta jag köper bara för att hon tycker jag e cool o har bra smak o så, haha vad ego det där lät!
Vart iaf lite döskallar, snyggt:P

Träffa en gammal kursare, Malin. Grymt skoj!

När jag kom hem var jag så trött, hade tänkt ta en tupplur o somna.. 10 minuter senare ringer telefonen :(
Jimmy som undra om jag kunde jobba lite av hans skift den 23e, visst.. O så Lite av Namans på måndag o så mitt egna o så.. Äh orka bry sig!

Ne nu ska jag snart träffa Hanna o införskaffa lite inför natten.. Synd bara att jag redan e halvdöd...

Överge mig inte... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback