En riktigt PMS Brownie!

Jaha tror ni jag kunde hålla mig ifrån jobbet idag? Ne, gick in för att fixa med schemat o sen kolla upp King Kong-lördagen. Kan ju göra lite småreklam för den här, tvivlar iofs på att folk med barn upp till tolv läser denna men men :)

Lördag den 17e dec ska vi då ha King Kong-lördag. Ansiktsmålning 14-16, ballonger o godis. Är ju meningen att vi ska göra reklam för den sk "KK"-burgaren (hehe intern) eller varför inte en trippel KK? ;)
Måste väl jobba den dagen eftersom de e lite mitt projekt, men nu är de iaf fixat att vi ska annonsera i tidningen o lite sånt! Hoppas det blir lyckat...

Gick omkring med Hanna på stan, inhandlade inte så mycket förutom tomteluvan, iofs vart det en minivariant :P Hämtade även ut mina skivor, mycket trevligt :) Lasse Lindh kan rekommenderas! Oj, sen vart jag sugen på en ChaiLatte så vi strosa ner till Wayne's. Då såg Hanna världens smarrigaste Double Chocolate Brownie, vi var dock lite smarta o bestämde oss för att dela en. Ojojoj, vad god men vad sockrig man kände sig. Alla grabbar om tjejen nånsin gnäller o vill ha choklad typ vid PMS eller nåt, spring t Wayne's säger jag bara!!!

Hanna o jag hängde hos mig lite sen innan vi skulle träffa Fredrik o Elin o hämta ut biljetterna till Narnia, sju pers blev vi tillslut. Trevligt :)

Dags för julkonserten sen, känns lite som det blivit en tradition. Hanna, Anne o jag som var o lyssna på Linnea kören. Eller främst Lina iofs :) Va så härligt.. Jag o körmusik är iofs inte värsta bundisar, men det var som sagt riktigt trevligt..

Ringde Sanna sen, hon var iofs kvar på jobbet.. men slutade precis så vi drog hem till henne för att platta mitt hår.

Oj jesus vad ni vet vad jag gjort idag hehe, o inte har de vart så mkt vettigt!

Hehe förresten ska jag väl inte glömma o hälsa vissa nya läsare välkommen ;)

Blir glad när jag tänker på dig♥

Ps nu har jag äntligen provat kläderna tills imorrn, jorå funkar.. :P

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Blev ganska sent så jag hann inte komma in idag, men vi får ta det när jag sovit lite grann....

2005-12-10 @ 06:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback