Efterlysning...

Idag var det mamma som väckte mig med telefonen. Haha var bättre när den inte funka, ringde folk mindre o väckte mig ;) Var trevligt o prata lite med Mamsen, känns som evigheter sen jag träffa henne. Har jobbat en massa bara. På lördag dock ska vi på stan o kolla lite julklappar åt tjocka släkten o de tre grabbarna grus. Åh ska bli så skönt att vara ledig på lördag, har inte varit ledig en lördag på väldigt länge, hela tiden hoppat in o tagit nåt pass... Men lördagen är bokad till shopping med mamsen.

Sen drar vi hem till mig o hämtar Luikero aka Eddie, ska hem till mamma för lite plåtning. Sen får han nog vara kvar där tills söndagen. Ska ju till Jimmy på lite partaj. Nu har jag kommit på vad jag ska ha med mig för julkäk. Blir brysselkål, godaste jag vet på julbordet :) Mamma lova att hjälpa mig fixa de, så då blir det gott också :P

Men jag tar det nog ganska lugnt på lördag, blir nog jag som får jobba söndagen. Finns lite dåligt med folk på söndagsmornar, undrar varför ;) Så jag drar nog hem när de andra drar ut, iofs bra för då sparar jag lite pengar. Kan behövas i dessa tider :)

På fredagen är jag hembjuden till Anne o Johan på middag o Idolkollande. Trevligt o mums, alltid mumsig mat när man kommer dit :P Saknar att ha Anne som laga mat till mig.. hehe :)

Jag o mina kvällar.. Hm denna vecka har jag vart iväg varje kväll o kommer vara det fram till söndag. Nästa vecka ser likadan ut. Eller tisdagen är jag ledig, fast då skulle jag egentligen gå på teater men jag känner att jag skippar de... Annars är det då söndagskvällen. Är iofs skönt för visst är jag upptagen på kvällarna, men jag är ändå hemma runt 8-9 så man hinner med lite iaf. Men sen efter nästa vecka så blir mina kvällar lite fria, har inga föreläsningar då, torsdagarna är ju iofs alltid jobb men iaf :)
Lek med mig på dagarna ;)

De jag vill efterlysa är alla jag känner typ, när jag vakna i morse så ringde jag en massa folk men ingen var hemma! Vart är alla???? Umgås ni allihopa o skitit i mig ;)

Nu vill jag ha dig tillbaka...♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Var det en sån med smink eller hudvård? Samma märke? Kanske har kompisar som inte var med då som är intresserade?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback