EF inatt!

Ja ni gott folk, här sitter jag o tittar på mitt schema o nope jag har inte följt det ett dugg känns det som :)
Sitter iofs i Vasastan hemma hos mamma, men jag är redan klar med allt förutom fixa mig iordning lite. Försökte fota Eddie förut, var ju svårare än att få en tallrik risgrynsgröt att tala. Men jag har otroligt mkt fina bilder på hans rumpa, rygg och tassar. Tvivlar dock på att mormor vill ha ett örngott med Eddies rumpa på. Tur att man kan radera säger jag bara :P

Eddie som liten

Sitter o stirrar vägg nu, ska bli hämtat med inte förrän 18.08 så jag har gott om tid. Hade tänkt att scanna in lite bilder men jag orkar inte leta upp bilderna :) Får göra det imorrn eller nåt när jag ska hämta Eddie. För jag har nämligen EF inatt, EddieFritt. Mamma ville ha honom, så visst tyckte jag. Ska ju ändå jobba hela dagen imorrn.

Hehe Susanne ringde för en stund sen o undra om jag verkligen skulle jobba imorrn, hon hade fått för sig att jag skulle åka till Skåne idag.. Hm jag åker till Skåne en gång vart annat år typ så njae :P Utan jobba det ska jag... 10-18 usch!

Ne ska jag ta tag i mitt liv lite, hitta en scarf i mammas låda tänkte jag...

Inatt ska du finnas där jag vill ha dig... bara så du vet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback