Duschen nästa!

Idag var det le boss som väckte mig han ville kolla at min lön stämde. Haha våga väl inte att den blev fel även denna månad så pissed som jag vart efter förra månaden. Iofs var det lite jobbigt att försöka tänka när man precis vaknat.. Missades själv en av kursdagarna, men kom på de en minut efter jag lagt  på o ringde upp igen. Kände att klockan var lagom mycket så jag gav upp att få drömma mera..

Hade vaknat en gång vid halv åtta o va halvdöd då, sorry men jag fattar inte hur du pallar att gå upp o gå till jobbet så tidigt :P Men jag lovar ska bli bättre på att få dig i säng ;)

När jag ändå låg där med telefonen ringde jag Hanna, vi brukar ha våra samtal på förmiddagen. Kom på att det kommer en massa folk till mig ikväll, vissa mer oväntat än andra men det blir skoj! Bestämde igår vad jag ska beställa, tror jag iaf..Lätt hänt att man ändrar sig ikväll :) Måste städa lite idag då, fast jag städade en del i torsdags o fredags så det går nog snabbt.

Hm måste ringa Naman o kolla om vi ska till IKEA, hehe neee han o jag är inte IKEAberoende :) Men det var om han skulle kunna ha bilen, annars får det va.

Badade Eddie nyss, så nu har han satt sig under min lampa o torkar sig. Haha ser sååå ful ut :P Men han blir så len o fin sen.

Jag skulle nog vilja se filmen Besatt, men jag vet inte om jag vågar. Tar nog inte tag i de själv o går o kollar på den o får med mig andra, men om andra ska gå så kanske jag måste följa med.. Aja vi får väl se.

Nu är det väl iaf klart att vi ska gå på Narnia på premiären, har inte läst böckerna men Hanna o Naman har snackat så lyckligt om de så jag måste väl följa med o se om det är nåt.

Alla vill julmysa med mig, är redan uppbokad runt jul. Men det är soft!
21 dec bio Narnia
22 dec mys med Hanna
23 dec mys med Anne
24 dec hem till mamma
25 dec fortfarande lite öppet, men jag tror inte de blir fest
26 dec jobba
27 dec jobba
28-29 dec åka upp till Syrran o hälsa på, softa lite.

Känns som en så lagom jul som jag vill ha. r iofs lite annat inplanerat de dagarna också men uungefär så ser min jul ut.

Ne nu ska jag in i duschen, o få på mig lite kläder. Vet inte om mina grannar gillar att se en naken Linda springa omkring haha

Tack, du är söt du också, nästa gång är det din tur! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback