Dagens extremt planerade schema, ojoj ligger redan efter

Shit pommes frites (A o J jag vet att ni inte tycker att jag ska använda de uttrycket, men jag är lite rebellsisk o gör det iaf ;)), vad jag var trött imorse. När jag vaknade första gången att jag nog inte sovit mer än 4 timmar. Min hjärna var segare än julkolan o jag bara irrade omkring. Som tur var lyckades jag somna om o nu känns det bättre.

Hm vad tror ni, ska träffa mamma om en timme. Kommer jag i tid? Hehe sista hon sa var, "okej, men då syns vi 12 då, prick inte 5 eller 10 över". Hehe jag ska göra mitt bästa. Är inte så mycket jag ska hinna göra innan, vika tvätten från igår o göra mig lite snyggare (Hm det borde iofs ta evigheter, om inte omöjligt...:P)

Min säng är kall när jag ska gå o lägga mig, har dubbla täcken. Finns ju inget element i närheten utan bara lilla fönstret. Brr varje gång man ska sova, inte roligt! Kom o värm mig!

Känns som min dag idag är så strukturerad, fick igår höra att jag ofta är väldigt planerande av mig. Hm jag har alltid kännt att jag vart tvärtom. Typ visst man har haft lite planer, men mera okej ska hinna med det den dagen men när jag gör det märks... Men idag känns det extremt planerat! Fast det kanske har o göra med att jag ska träffa mamsen. Hon är mera planerande än vad jag är, betydligt mera! O betydligt mera morgonpigg, en egenskap jag definitivt inte ärvt. Trodde det var hon som skulle ringa o väcka mig, men nope vakna av mobilen som låg o vibrera i lådan.

Min dröm inatt var lite sjuk, hm jag drömde att Eddies pung var infekterad o stor som en ballong.. Vilka mysko drömmar jag har. Men ingen fara den såg ut som den brukar när jag kolla på den nyss...

Min planerade dag:
11         skriva klart detta inlägg
11-12   städa klart det sista, vika tvätt o fixa mig iordning
12         träffa mamma vid statyn på Lilla torget
12-13   luncha med mamma
13-16   gå runt på stan med mamma
16         gå hem till mig o hämta Eddie (mathandlanet har då redan gjorts)
16-17   hem till mamma, där fotografera Eddie eventuellt (annars görs detta på söndag efter 18) o           laga till wokade brysselkålen
17.30   Åka till Jimmy, tillsammans med Alex o Hanna
18-24  Äta julmat o dricka lite alkohol hemma hos Jimmy
24-01 (beroende på lite när man kommer in till stan) Ta nån öl med Hanna på stan, annars hem
mellan 24-01 vara hemma igen

Hm eftersom kl är kvart över 11 nu så ligger jag redan efter i min dag haha..

Du vet vad som gäller... :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback