Åtta är en tid man inte ska uppleva!

Var en lång dag idag, hade fortfarande ont i revbenen o så.. Men det gick bra. Mycket folk! Tänk att folk är så köpgalna. Jösses...

Annars hamna jag i en liten snöstorm på vägen till jobbet, ojoj va kallt mot mitt lilla ansikte som fick ta skydd bakom halsduken. Såg att de snöa o blåste en massa sen, kanske skönt att va inne i den hm heta (?) värmen :P

Dagen gick snabbt, sen drog jag hem t mamma o hämta Eddie. Haha schysst att ha honom i cykelkorgen i sin handduk ;) Smyger ner när bilarna kommer för nära för de är ju faktiskt lite läskiga:P När vi kom hem så somna han på en gång! Hoppas han sover inatt bara..

Hm sova ja, borde jag också göra. Ska upp o jobba kl 8 imorrn! Åtta, hör bara på ordet.. Å T T A, ett ord som man inte ska uppleva.. Låter som otta o de e tiiiiiidigt! Då ska man sova o inte va på jobbet. Att gå upp före 8 e djävulskt! Åh nej, kom på att jag ju skulle tagit ett skumbad nu på kvällen hade jag slupt tvätta håret imorrn på morgonen.. Nu måste jag ju gå upp ännu tidigare :(

Usch vet inte vad jag ska göra... Finns det en chans?

O förresten jag är nästan bäst ;)

Oroa er inte för mig...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback