Äntligen hitta jag en jag gilla :)

Ah vad skönt att sitta ner en stund, iofs så var det soft hemma hos Anne o Johan...

Var faktiskt jätteduktig o tvätta allt idag, lite vitt kvar bara men de va så lite så det fick va... Är inte så vit av mig så ;) Sen kom Naman upp till mig en sväng, röjde med Eddie ett medan jag sprang omkring i handduk o fixa mig iordning.. Hehe sen som vanligt!

Sen drog vi ner till stan, inhandla lite gröna påsar.. Sen åkte vi till Tornby. Jag var på jakt efter 8 meter lång röd ljusslinga, ska ha den i min sovalkov. Haha porrigt värre var Namans kommentar :P Hitta dock en på 10 meter, men den va så avancerat, 8 ljusprogram o sånt.. Behövs väl inte?!

Sen var vi på OnOff, Maxi o Djurmagazinet. Köpte en svart spindel i gummiband till Eddie, vart en stor favorit. Har underhållit honom i en halvtimme nu :) Sen gick vi till Ikano. Jag måste vara världens bästa shoppingpartner till killar. Fick Naman att köpa två t-shirts, han såg så söt ut så.. Som tack för hjälpen fick han följa med på Lindex o kolla på underkläder med mig, Han såg måttligt road ut haha. Men de bidde en BH o två par trosor, snygga :)

Sen gick vi in på IKEA, mitt mål köksstolar då. Så nu mina vänner har jag helt plötsligt sju styckna, kan ni inte klaga :) Sen var det dags för hemfärd igen...

 Naman o Jimmy!

Snabbis i lägenheten o dumpa av allt sen hitta lite sprite o bege sig till Johannelund. Fick mumsig mat som vanligt, sen soft i soffan bara. Idolfinal så den fick man ju se.. Hm okej inte den jag ville skulle vinna, men men hon va la duktig, Helt okej låt måste jag säga... LIte rysningar sådär :)

Vi satt o hade väldigt intressanta diskussioner. Hehe vissa saker förstod jag inte alls hur man kunde tänka så... Men vilken trevlig kväll, åt iofs pepparkakskolor tills jag storkna!

Dagens skvaller: En nära vän har ett annorlunda sätt att visa sin irritation på. När allt inte blir som hon vill så hotar hon inte med stryk utan hotar med att trycka en viss kroppsdel i ansiktet på irritationsobjektet. Denna kroppsdel är delad o används med fördel vid sittningar. Saken är att hon för det mesta inte hotar med detta fenomen utan genomför allt som ofta sina hot. En varning utgår alltså... ;)

Inget maraton innan hörru...;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback