Allt verkar va på plats!

Sådär, nu var man glittrig o tuttarna sitter under hakan :D Redo för nyårsfest!

Sitter hemma hos Anne o Johan o fått håret fixat:) Ska åka vilken minut som helst hem till Runkbullen. Laga färdigt maten o sen bara ha det skoj!

Dagen givk fort, fast blev inte alls som jag trodde. Anne fixa systemet så jag behövde inte alls gå ner till stan. Gick hem till mamma direkt o hängde med Eddie "the cobra" Banan. Haha han verka tycka jag va tråkig utan gick o la sig o sov, vilket ledde till att jag satt o hade aptrist!
Fick lite mat o sen hem o packa påse. Mixer o festprylar skulle ner...

Behövde inte åka o o mata Dampis heller, hon hade fått mat... Hon ska kanske avlivas.. Going to miss that little kräääk ;)

Hoppas alla får ett härlig nyårsafton! Gott Nytt År på er...

Vad ska ni ge för nyårslöfte? Träna mer? Sova mer? Äta bättre? Våga mera?
Jag vet vad jag ska lova iaf...

Men än är inte 2005 slut, mycket kan hända :P

Tycker om så många människor! ♥

Kommentarer
Postat av: Hillevi

GOTT NYTT ÅR !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback